
Dzięki działaniom zrealizowanym w obszarze CSR, 52% przedsiębiorstw wprowadziło nowe produkty (towary lub usługi), 46% przedsiębiorstw rozwinęło nowe obszary działalności, 57% firm pozyskało nowych klientów, a w 22% przedsiębiorstw odnotowano zmniejszenie kosztów działalności.
To tylko zapowiedź wyników badania ewaluacyjnego projektu realizowanego przez PARP „Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR)”, finansowanego ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Celem projektu było zwiększenie świadomości i wiedzy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców (MŚP) na temat społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (z ang. Corporate Social Responsibility, CSR) oraz wprowadzenie jej zasad do działalności biznesowej - dzięki wsparciu realizacji pilotażowych projektów CSR.
Więcej informacji na stronie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Link