IIA | Aktualnosci | Otrzymanie certyfikatu - co się zmieniło, co warto wiedzieć

Otrzymanie certyfikatu - co się zmieniło, co warto wiedzieć

Otrzymanie certyfikatu - co się zmieniło, co warto wiedzieć

09.06.2020

Otrzymanie certyfikatu

Po spełnieniu wszystkich wymagań, tj. przesłaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz zdaniu egzaminu, osoba certyfikowana otrzyma, na adres podany w systemie CCMS jako główny, informację o nadaniu certyfikatu, jego numerze oraz dacie nadania.

Każda certyfikowana osoba ma dostęp do elektronicznej wersji certyfikatu w formacie PDF, dostępnego w każdej chwili. Jeżeli jednak zaistniałaby potrzeba otrzymania drukowanego certyfikatu, można go zamówić, jednak wiąże się to z dodatkowymi opłatami. Przy zamawianiu certyfikatu można również skorzystać z The IIA Frame Store, aby spersonalizować wygląd certyfikatu.

 

Rejestr certyfikatów

Dodatkowo, po otrzymaniu certyfikatu, można również wpisać się do Rejestru Osób Certyfikowanych IIA. Rejestr jest aktualną, ogólnie dostępną bazą osób posiadających aktywne certyfikaty IIA. Rejestr umożliwia potencjalnym pracodawcom oraz rekruterom zweryfikowanie posiadanych przez daną osobę certyfikatów. Zgłoszenie do rejestru jest dobrowolne. Osoby, których certyfikat/y nie jest aktywny, nie zostaną uwzględnione w rejestrze.

 

Social Badging

Można również pobrać “badge”, które posłużą do umieszczenia na profilach społecznościowych. Więcej informacji na stronie The IIA’s Social Badging webpage.

Wszelkie pytania i wątpliwości można zgłaszać do IAI Global przez utworzenie „New Case” w swoim profilu w systemie CCSM.

Certification Candidate Handbook

Pobierz Zobacz

Nazwa użytkownika