IIA | Kalendarium | Wydarzenia | Konferencja Doroczna IIA Polska

Konferencja Doroczna IIA Polska

Konferencja Doroczna IIA Polska

 

Konferencja Doroczna IIA Polska to jedyne takie wydarzenie w roku, w trakcie którego wskazywane są najnowsze trendy oraz rozwiązania dotyczące audytu wewnętrznego oraz zarządzania. Tegoroczne przedsięwzięcie pt. „Zintegrowane zapewnienie. Audyt wewnętrzny, a inni dostawcy usług zapewniających.” odbędzie się w dniach 13-14 czerwca 2018 r. w prestiżowym Hotelu Marriott w samym centrum Warszawy. Na spotkaniu będzie omawiana tematyka związana ze zintegrowanym zapewnieniem oraz raportowaniem, zintegrowanym GRC, wielowymiarową współpracą ryzyka, compliance oraz audytu wewnętrznego, najnowsze wymagania regulacyjne i compliance oraz zagrożenia i szanse w IT i cybersecurity. Jako wykładowcy, paneliści, trenerzy wystąpią praktycy i eksperci oraz szefowie i dyrektorzy zarządzający różnymi funkcjami w ramach drugiej i trzeciej linii obrony.

Cena uczestnictwa w Konferencji:

1 000.00 zł + 23% VAT – członkowie IIA Polska, ISACA Warszawa i ISACA Katowice
1 400.00 zł + 23% VAT – pozostałe osoby

Zgłoszenie na jeden* wybrany dzień Konferencji:

650.00 zł + 23% VAT – członkowie IIA Polska, ISACA Warszawa i ISACA Katowice
800.00 zł + 23% VAT – pozostałe osoby

(*) przy zgłoszeniu na jeden dzień, bez względu na datę zgłoszenia, obowiązuje powyższa cena

 Oferowane zniżki:

10% zniżki – dla 3 lub więcej osób zgłoszonych przez tę samą instytucję

10 % zniżki dla członków Polrisk, PIBR, BCMG

Zniżki nie sumują się.

Cena obejmuje: materiały konferencyjne, serwis kawowy, lunch.

Cena nie obejmuje kosztów noclegu.

Więcej informacji oraz rejstracja: Link

Nazwa użytkownika