
Celem szkolenia jest podwyższenie umiejętności audytorów w szeroko rozumianych obszarze metodyki przeprowadzania audytu wewnętrznego. Program szkolenia jest tak skonstruowany, że jest ciekawy i dla początkujących audytorów, jak i dla bardziej zaawansowanych.
Główne elementy to m.in.: przegląd wstępny, analiza ryzyka, program audytu, kryteria oceny, dobór próby, raportowanie i monitorowanie wyników.
Dla kogo: Szkolenie skierowane jest do osób chcących zdobyć, jak i rozszerzyć wiedzę z zakresu audytu wewnętrznego.
Forma szkolenia: Szkolenie będzie prowadzone w formie wykładu, prezentacji, studium przypadku oraz warsztatów.
Cena szkolenia:
1 250.00 zł + VAT (23%) Członkowie IIA Polska
1 500.00 zł + VAT (23%) Pozostałe osoby
10% zniżki – dla 2 lub więcej osób zgłoszonych przez tę samą instytucję
10 % zniżki dla członków Polrisk, ISACA Katowice, PIBR, ACCA
Termin szkolenia 17-19 października 2018 r.
Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Golden Floor, Warszawa, ul. Sienna 39.
Informacja o numerze sali szkoleniowej jest dostępna rano w dniu szkolenia w recepcji na parterze budynku oraz przesyłana uczestnikom emailem na kilka dni przed szkoleniem.
Szkolenie rozpoczyna się o godzinie 9:00 a zakończenie jest przewidziane około godziny 16:30. Od godziny 8:30 zapraszamy do rejestracji oraz na poranną kawę.
Termin nadsyłania zgłoszeń: 10 października 2018 r.
Za udział w szkoleniu uczestnicy otrzymają 21 godzin CPE.
W załączeniu szczegółowa agenda szkolenia
Ilość miejsc ograniczona.
Zapraszamy !
IIA Polska zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa uczestników.
Noclegi:
w okolicy miejsca szkolenia znajdują się 4 hotele:
http://www.campanile-warszawa.pl/pl
http://www.goldentulipwarsawcentre.com/pl
http://www.premiereclasse.com/pl
https://www.radissonblu.com/pl/sobieski-warsaw/kontakt
Dodatkowo IIA Polska ma podpisaną umowę z Hotelem Holidy Inn Express Airport zlokalizowanego w okolicy lotniska Chopina. Aby skorzystać z oferty tego hotelu, prosimy o kontakt z biurem IIA Polska.