
Cieszymy się, że marka IIA Polska, jest coraz częściej rozpoznawana jako synonim wiedzy, a nasi członkowie jako profesjonaliści, którzy stosują Standardy IIA i przestrzegają Kodeksu Etyki, posiadający wiedzę i doświadczenie, którym chcą się dzielić.
Wsparcie studentów to m.in. możliwość publikowania ankiet na naszej stronie. Co niniejszym robimy.
W imieniu Pani Any Henriques, członka IIA Portulgalia oraz zarządzającej departamentem audytu wewnętrznego w dużej firmie z sektora mmotoryzacyjnego, zapraszamy do wypełnienia ankiety.
Pani Henriques pisze pracę magisterską z zarządzania informacją (Information Management), specjalizacja Knowledge Management and Business Intelligence. Częścią pracy magisterskiej sa zagadnienia dotyczące wpływu audytu wewnetrznego na kreowanie wiedzy i wartość dodaną w organizacji.
Zapraszamy do wypełnienia ankiety „Internal Audit influence on knowledge creation and value-added”. Ankieta do wypełnienia w języku angielskim.
Ankieta jest anonimowa, a pozyskane w jej wyniku informacje zostaną wykorzystane wyłącznie do napisania pracy magisterskiej.