
Konferencja Doroczna IIA Polska to jedyne takie wydarzenie w roku, w trakcie którego wskazywane są najnowsze trendy oraz rozwiązania dotyczące audytu wewnętrznego oraz zarządzania. Tegoroczne przedsięwzięcie pt. „Zintegrowane zapewnienie. Audyt wewnętrzny, a inni dostawcy usług zapewniających.” odbędzie się w dniach 13-14 czerwca 2018 r. w prestiżowym Hotelu Marriott w samym centrum Warszawy.
Więcej informacji na stronie konferencji Link
Na spotkaniu będzie omawiana tematyka związana ze zintegrowanym zapewnieniem oraz raportowaniem, zintegrowanym GRC, wielowymiarową współpracą ryzyka, compliance oraz audytu wewnętrznego, najnowsze wymagania regulacyjne i compliance oraz zagrożenia i szanse w IT i cybersecurity. Jako wykładowcy, paneliści, trenerzy wystąpią praktycy i eksperci oraz szefowie i dyrektorzy zarządzający różnymi funkcjami w ramach drugiej i trzeciej linii obrony.
Cena uczestnictwa w Konferencji:
1 000.00 zł + 23% VAT – członkowie IIA Polska, ISACA Warszawa i ISACA Katowice
1 400.00 zł + 23% VAT – pozostałe osoby
Zgłoszenie na jeden* wybrany dzień Konferencji:
650.00 zł + 23% VAT – członkowie IIA Polska, ISACA Warszawa i ISACA Katowice
800.00 zł + 23% VAT – pozostałe osoby
(*) przy zgłoszeniu na jeden dzień, bez względu na datę zgłoszenia, obowiązuje powyższa cena
Oferowane zniżki:
10% zniżki – dla 3 lub więcej osób zgłoszonych przez tę samą instytucję
10 % zniżki dla członków Polrisk, PIBR, BCMG
Zniżki nie sumują się.
Cena obejmuje: materiały konferencyjne, serwis kawowy, lunch.
Cena nie obejmuje kosztów noclegu.
Termin konferencji: 13-14 czerwca 2018 r.
Termin nadsyłania zgłoszeń – 30 maja 2018 r.
Za udział w Konferencji uczestnicy otrzymają 11 godzin CPE.
Wszelkich informacji udziela biuro IIA Polska – 22 110 08 13 (office@iia.org.pl)
UWAGA: Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany agendy.
Sponsor złoty
Partnerzy konferencji:
Patroni medialni konferencji: