
Szanowni Członkowie,
Jako globalna organizacja reprezentująca ponad 190 tysięcy członków z ponad 170 krajów, bardzo ważne jest Międzynarodowy Instytut Audytorów Wewnętrznych (The IIA) stosował skuteczne i efektywne praktyki zarządzania.
W styczniu 2016 roku ówczesny Przewodniczący IIA Global, Larry Harrington, powołał globalną grupę roboczą, która miała ocenić obecną strukturę zarządzania The IIA oraz zarekomendować działania usprawniające działanie. Przez cały 2016 rok grupa ta zbierała informacje dotyczące tej inicjatywy organizując spotkania oraz prowadząc ankiety wśród członków Globalnej Rady oraz liderów zrzeszonych Instytutów. Skutkiem tych działań było przedstawienie członkom na całym świecie proponowanych zmian do struktury zarządzania The IIA. Na przełomie września i października 2017 roku zmiany przedstawiono w formie ankiety, która miała bardzo duży odzew.
Skorygowany Regulamin, który odzwierciedla popartą w ankiecie nową strukturę zarządzania, został, w grudniu 2017r., zatwierdzony przez Globalną Radę Dyrektorów i jest gotowy do ostatecznego głosowania. Jeżeli zostanie zatwierdzony przez członków, zmiany ujęte w Regulaminie wejdą w życie, wraz z wyborem Globalnej Rady Dyrektorów, w lipcu 2019 r.
Głosowanie nad proponowanymi zmianami do Regulaminu zostanie przeprowadzone podczas Dorocznego Globalnego spotkania członków IIA, które odbędzie się 09 maja 2018 r. w Dubaju, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Jeżeli nie możesz uczestniczyć w tym spotkaniu, istnieje możliwość zagłosowania nad zmianami przez przesłanie podpisanego pełnomocnictwa (proxy) nie później niż do 30 kwietnia br. (do godz. 23.59 EST).
Z poważaniem,
J. Michael Peppers, CIA, QIAL, CRMA Richard F. Chambers, CIA, QIAL, CGAP, CCSA, CRMA
2017–18 IIA Chairman of the Board President and Chief Executive Officer
W załaczeniu proponowane zmiany (wersja w jęz. angielskim oraz w jęz. polskim).
Link do głosowania zostanie przesłany do aktywnych członków IIA w odrębnej korespondencji.