
Osoby zainteresowane szkoleniem, prosimy o WYPEŁNIENIE FORMULARZA.
Program szkolenia:
- definicja i znaczenie
- konflikty - przyczyny i powiązania
- źródła i rodzaje konfliktów
- ćwiczenia
- miejsca wspólne
- miejsca rozbieżne
- budowanie porozumienia w oparciu o wywieranie wpływu
- sprzeczka, niezgodność
- rozpoznanie i personalizacja
- cechy oraz struktura sytuacji konfliktowej
- etapy oraz dynamika rozwoju sytuacji konfliktowej
- strategie rozwiazywania – postawy w konflikcie
- sposób zachowania w konflikcie
- rezultat
- przygotowanie rozmowy
- wzajemne wysłuchanie
- odkrywanie interesów
- poszukiwanie rozwiązań
- plan działania
- autodiagnoza
- znaczenie stylów osobistych w rozwiązywaniu konfliktów i komunikacji
- 3 stany główne
- transakcje międzyludzkie
a) komplementarna
b) skrzyżowana
wywołujące konflikt
rozwiązujące konflikt
- słuchanie - ćwiczenia
- struktura FIKO – ćwiczenia
- nazywanie emocji
- konflikty emocjonalne – rozwiązywanie ćwiczenia
- definiowanie potrzeb stron konfliktu
- Ja, Ty, Metapozycja
- zmiana perspektywy
Interwencje w konflikcie – kroki postępowania
Mediacje i udział osób trzecich
Środki zaradcze – jak doprowadzić do porozumienia?
Sposoby na przeciwdziałanie konfliktom.
Prowadzący: Maciej Gielec - Właściciel i założyciel Firmy Training Systems. Trener rozwoju osobistego, biznesu i komunikacji, Practitioner In Art of NLP, Handlowiec, Manager Szkoleń, konsultant biznesowy. Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Wydziału Farmacji. Jest trenerem, który przez 14 lat pracował jako handlowiec, trener i menager szkoleń w międzynarodowej korporacji. Zarządzał szkoleniami dla zespołu 450 handlowców. Poznał, jak działają najlepsze zespoły sprzedażowe i jakie kompetencje powinny mieć osoby na różnych stanowiskach, aby osiągać najlepsze wyniki. W 2014 został dołączony do składu trenerskiego Brian Tracy International.
Prowadził treningi i warsztaty dla najlepszych w Polsce zespołów i organizacji. Jego grupy szkoleniowo - warsztatowe liczyły od 10 do 500 osób, potrafi więc konstruować i przeprowadzać różnego rodzaju działania, dla liczbowo bardzo zróżnicowanych grup ludzi. Umie szkolić skutecznie i skutecznie egzekwować nabyte umiejętności i wiedzę.
Od 1998 roku prowadzi treningi dla biznesu, treningi komunikacji interpersonalnej, treningi budowania i zarządzania zespołem. Zajmuje się przygotowywaniem i prowadzeniem szkoleń z zakresu technik sprzedaży, komunikacji, wpływu, perswazji, prezentacji, budowania zespołów, zarządzania zespołem, zarządzania terytorium, czasem i zmianą.
Od momentu zarejestrowania Training Systems w szkoleniach prowadzonych przez niego wzięło udział około 4000 osób, a prowadzonych przez trenerów Training Systems ponad 8000. Czas spędzony na sali szkoleniowej to ok 1800 dni.
Współpracował z takimi firmami jak: Abbott Products, ABM Solid S.A., Actavis, Adamed Sp. z o.o., Agencja Promocji Sprzedaży APS, Agencja Marketingowa BOOM, Agencja reklamowa FUX, AgriPlus, Ajinomoto Poland, American Heart of Poland Spółka Akcyjna, Alfa Wassermann, Apotex, Apteka 36,6, Astellas Pharma, AstraZeneca, Avista Scheidt&Bachmann Group, BASF, Bausch & Lomb, Baxter, Boehringer Ingelheim, Berlin - Chemie Menarini, Brugg Systemy Rurowe, Car for Company, Cefarm Warszawa, Celon Pharma, Cintamani Poland, CSL Behring, Defensive Driving Club, DiaSorin Poland Sp. z o.o., Edwards Lifesciences Poland, Egis Polska Sp. z o.o., Enteractive Malta, EPC S.A., Eucerin Polska, Europrosperity Sp. z o.o., Eusa Pharma, Fado, Financial Trust, Fresenius, Fresenius Kabi, Furniko Sp. z o.o., GenXone, GlaxoSmithKline, Glenmark, G.L. Pharma, Gradatim, Goodwill Pharma Polska Sp. z o.o., GT Group Tomaszek Sp. z o.o., Henrad, Herbapol Lublin, Hotel Damis – Krynica Zdrój, Hotel Poziom 511, ING Życie, Intervet/Schering-Plough Animal Health, Ipsen, Janssen Polska, Johnson&Johnson, Kancelaria Prawnicza Stopczyk i Mikulski, KAWA.SKA sp. z o.o., Knight Frank, Labormed, Lambertz Polonia, Larmont Sp. z o.o., Linde Gaz, L’oreal, Margo, Mapei Polska, Martela Sp. z o.o., Mediraty, Meditrans, Medos, MSD, Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o., Nivea, Nokia-Siemens, Novartis, Novo Nordisk, Nycomed – Altana, OpenRun, Pharma Point, Pierre Fabre Dermo-Cosmetique, Polfarmex S.A., Polpharma Biuro Handlowe S.A., Polski Holding Ochrony, Premium Financial, Radfarm, Reckitt Benckiser, Renthis Estate, Rittal Sp. z o.o., Roche Diagnostics, Roche Polska, Sanofi, Sanofi Pasteur, Santen, Schülke, Sequoia, SmartHotel, Smith & Nephew, Solvay, Stada, Stelrad, Synopsis Polska S.A., Takeda, TEB, Teva Pharmaceuticals Polska, TianDe, Torrex Chiesi, TradeDoubler, Vitaprodukt, Ypsomed Polska Sp. z o.o., ZF UNIA, LXX LO im. A. Kamińskiego.
Miejsce szkolenia: Warszawa, Golden Floor
Termin szkolenia: 22-23.09.2025
Godziny szkolenia: 9:00-16:30
Cena szkolenia:
dla członków IIA Polska - 2650.00 zł netto / 3259.50 zł brutto
dla pozostałych osób - 2850.00 zł netto 3505.50 zł brutto
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu, a ze względów administracyjnych nie mogące przesłać od razu formularza zgłoszeniowego, proszone są o przesłanie takiej informacji mailem do biura IIA Polska (office@iia.org.pl).
Oferowane zniżki:
Zniżki nie sumują się.
Cena szkolenia obejmuje:
Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia, certyfikat ukończenia szkolenia, czyli certyfikaty CPE (Continuing Professional Education) uznawanych na całym świecie w zakresie raportowania wyników doskonalenia zawodowego dla posiadaczy certyfikatów CIA, CGAP, CCSA, CRMA oraz CFSA.
Zwolnienie z VAT jest możliwe w sytuacji finansowania szkolenia ze środków publicznych. Wtedy należy wypełnić oświadczenie:
Oświadczenie dotyczące zwolnienia z VAT.
Za udział w szkoleniu uczestnicy otrzymają 7,5 godzin CPE.
IIA Polska zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa uczestników.